Mobilná aplikácia Humanet
Využite jednoduchý a efektívny spôsob používania systému Humanet vo vašom telefóne.
Mobilná aplikácia Humanet poskytuje slobodu v oblasti Personalistiky aj Dochádzky.
Profil zamestnanca
Prehľad vybraných údajov, ktoré zamestnávateľ o zamestnancovi eviduje.
Výplatné pásky
Rýchly prístup k výplatným páskam s možnosťou odoslania na súkromný e-mail.
Žiadanky
Zadávanie žiadaniek na neprítomnosť a zmenu osobných údajov priamo z aplikácie.
Schvaľovanie
V prípade role nadriadeného aplikácia poskytuje jednoduchý spôsob schválenia doručených žiadaniek.
Prehľad prítomností
Zobrazenie prítomnosti členov tímu na pracovisku v závislosti od zadaných neprítomností.




S mobilnou aplikáciou Humanet sú bežné dochádzkové úkony jednoduché a prehľadné v intuitívnom prostredí aplikácie vo vlastnom telefóne.

- Aktívne tlačidlo poskytuje pohodlie pri zadávaní transakcií príchodu a odchodu.
- Odoslanie žiadanky nadriadenému je realizovateľné aj priamo z čakárne u lekára a jej schválenie môžete obdržať obratom.
- Vďaka prehľadu prítomnosti vidíte kto má zadanú nejakú neprítomnosť - ideálne ak pracujete z domu a bežne nemáte prehľad o tom, kto pracuje a kto čerpá dovolenku. Zároveň si môžete pozrieť plánovaný prehľad neprítomností na najbližšie 2 dni.
- Na jednom mieste spolu s dochádzkou si viete skotrolovať svoje personálne údaje spolu s príjmom na výplatných páskach a chybné údaje nahlásiť na oddelenie HR.
Prehľad funkcií mobilnej aplikácie Humanet
HR | Dochádzka | Schvaľovanie neprítomností |
---|---|---|
Profil zamestnanca | Emulátor snímača - Zadanie príchodu/odchodu | Zadanie žiadanky na neprítomnosť |
Informácie o podriadených zamestnancoch | Informácie o stave fondu dochádzky k aktuálnemu dňu | Schválenie žiadanky (podľa úrovne prístupu) |
Informácie o mzdách a výplatné pásky | Informácia o prítomných/pracujúcich zamestnancoch | Prehľad neprítomností |
Odoslanie informácie na HR o zmene osobných údajov |
Čo potrebujem vedieť?
Čo potrebujem k spusteniu aplikácie?
K funkčnosti mobilnej aplikácie potrebujete registráciu a prístup do systému Humanet. Aplikácia funguje v kombinácii s modulmi Personálne údaje, Dochádzka, Schvaľovanie neprítomností, ktoré musíte mať pre vašu spoločnosť aktivované a korektne nastavené. V prípade zobrazovania výplatných pások aj modul Mzdy.
Dôležité je aj pripojenie telefónu do internetovej siete prostredníctvom zabezpečenej WiFi, prípadne mobilných dát. Pre správne fungovanie mobilnej aplikácie je potrebné mať telefón s operačným systémom Android 6 a novším alebo iOS 13.2 a novším.
Sú moje údaje v aplikácii v bezpečí?
Z pohľadu užívateľa je aplikácia zabezpečená prihlasovacími údajmi do databázy systému Humanet a zároveň aj PIN kódom, ktorý si užívateľ nastaví pri prvom prihlásení do aplikácie. PIN kód je vyžadovaný po každom prerušení používania aplikácie (aj v prípade minimalizácie, či zmeny okna, kedy aplikácia ostáva aktívna na pozadí).
Pre aký typ spoločnosti je mobilná aplikácia určená?
Mobilná aplikácia Humanet je určená pre akýkoľvek typ spoločnosti. Využívať ju môžu ako zamestnanci veľkých korporácií, miest a obcí, verejnej aj štátnej správy tak aj zamestnanci malých rodinných firiem.
Po prihlásení do aplikácie nie je možné ďalej pokračovať
Pre správne fungovanie mobilnej aplikácie je potrebné, aby zamestnávateľ umožnil zamestnancovi aplikáciu využívať v nastaveniach systému Humanet. Následne je potrebné zvoliť správny typ databázy.
Je mobilná aplikácia platená?
Mobilná aplikácia Humanet je spoplatnená podľa platného cenníka Humanet.
Je aplikácia prístupná aj v iStore?
Mobilná aplikácia Humanet je dostupná pre iOS 13.2 a vyššie.
Stiahnuť aplikáciu
Postup pre prihlásenie do aplikácie je jednoduchý.
- Stiahnete si mobilnú aplikáciu z obchodu Google Play alebo z App Store.
- Prihlásite sa užívateľskými údajmi, ktorými sa prihlasujete do systému Humanet.
- Vyberiete si databázu, v ktorej máte aktivovaný modul dochádzky (v prípade, že máte prístup do viacerých databáz).
- Nastavíte si jedinečný PIN kód.
- Odteraz môžete mobilnú aplikáciu Humanet naplno využívať.