Odosielanie dokladov emailom

Doklady emailom

Odosielanie dokladov z účtovníctva emailom je veľmi jednoduchá, ale šikovná funkcia.

V účtovnom programe Humanet nemusíte nič zložito nastavovať, aby ste mohli objednávky, faktúry, upomienky a iné doklady odosielať svojim obchodným partnerom emailom.

Jediné, čo potrebujete je u daného partnera zaevidovať jeho emailovú adresu pre elektronickú komunikáciu. Doklady potom môžete posielať osobitne jednotlivému partnerovi alebo aj hromadne viacerým partnerom súčasne. Každému odošlete doklad, ktotý patrí iba jemu a iba na jeho emailovú adresu.

Nastavte si vlastné emailové konto

Ak použijete túto šikovnú funkciu bez akýchkoľvek nastavení, systém odošle doklady vo vašom mene, avšak odosielateľom bude mailový server Humanet. Ak na takto odoslaný email jeho prijímateľ odpovie, potom sa k vám odpoveď nemusí dostať.

Všetko závisí od toho akého poštového klienta prijímateľ použije.

Aby ste mali istotu, že k vám budú prichádzať aj odpovede na vami odoslané emaily, nastavte si vlastné emailové konto. Vykonať tak môžete v programe vo voľbe Správa systému / Nastavenie e-mailu. Nastavenie je veľmi jednoduché. Uvádzate rovnaké parametre ako pri nastavovaní emailu v počítači, tablete, či smartfóne.