Dochádzka jednoducho dostupná aj pre malé firmy

Špecifikácia podmienok pre samonastavenie dochádzky

Samonastavenie dochádzky si nevyžaduje vstupné náklady, viete to urobiť aj sami.

Pozrite si, či je Vaša spoločnosť vhodná pre samonastavenie dochádzky:

  • máme zamestnancov pracujúcich iba v jednozmennej prevádzke
  • nechceme evidovať dochádzku cez terminál a karty, požadujeme aby zamestnanci mali v dochádzke pevný čas od – do, napr. 8.00 – 16.30
  • chceme si zaznamenávať dochádzku cez terminál a karty/čipy
  • máme pružnú pracovnú dobu
  • máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ plný úväzok
  • máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ skrátený úväzok (vzor v základných nastaveniach - 60%)
  • máme dohodárov
  • potrebujeme automatické výpočty štandardných zákonných príplatkov
  • chceme si sledovať zostatky dovoleniek
  • chceme si sledovať čerpanie lekár zamestnanec/ lekár doprovod, ročné nulovanie
  • využívame nadčasy, náhradné voľná a chceme ich sledovať
  • chceme sledovať nadpracovanie

Ak Vám stanovené špecifikácie vyhovujú a rozhodli ste sa pre samonastavenie Vašej dochádzky, pripravili sme pre Vás:

  1. Podrobný NÁVOD nastavenia dochádzky, ktorý nájdete na: Podpora/Humanet HELP/Spracovanie dochádzky.
  2. Samotnú prácu s dochádzkou Vám uľahčia pripravené VIDEONÁVODY.
  3. Vyskúšajte bezplatnú DEMO verziu na 30 dní s fiktívnymi dátami.

Súvisiace s dochádzkou ...