Dochádzka pre malé firmy
Špecifikácia podmienok pre samonastavenie dochádzky
Samonastavenie dochádzky si nevyžaduje vstupné náklady, viete to urobiť aj sami.
Pozrite si, či je Vaša spoločnosť vhodná pre samonastavenie dochádzky:
- máme zamestnancov pracujúcich iba v jednozmennej prevádzke
- nechceme evidovať dochádzku cez terminál a karty, požadujeme aby zamestnanci mali v dochádzke pevný čas od – do, napr. 8.00 – 16.30
- chceme si zaznamenávať dochádzku cez terminál a karty/čipy
- máme pružnú pracovnú dobu
- máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ plný úväzok
- máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ skrátený úväzok (vzor v základných nastaveniach - 60%)
- máme dohodárov
- potrebujeme automatické výpočty štandardných zákonných príplatkov
- chceme si sledovať zostatky dovoleniek
- chceme si sledovať čerpanie lekár zamestnanec/ lekár doprovod, ročné nulovanie
- využívame nadčasy, náhradné voľná a chceme ich sledovať
- chceme sledovať nadpracovanie
✔ Áno, spĺňame potrebné špecifikácie a ideme do samonastavenia
Ak Vám stanovené špecifikácie vyhovujú a rozhodli ste sa pre samonastavenie Vašej dochádzky, pripravili sme pre Vás:
- Podrobný NÁVOD nastavenia dochádzky, ktorý nájdete na: Podpora/Humanet HELP/Spracovanie dochádzky.
- Samotnú prácu s dochádzkou Vám uľahčia pripravené VIDEONÁVODY.
- Vyskúšajte bezplatnú DEMO verziu na 30 dní s fiktívnymi dátami.