Dochádzka pre malé firmy

Špecifikácia podmienok pre samonastavenie dochádzky

Samonastavenie dochádzky si nevyžaduje vstupné náklady, viete to urobiť aj sami.

Pozrite si, či je Vaša spoločnosť vhodná pre samonastavenie dochádzky:

  • máme zamestnancov pracujúcich iba v jednozmennej prevádzke
  • nechceme evidovať dochádzku cez terminál a karty, požadujeme aby zamestnanci mali v dochádzke pevný čas od – do, napr. 8.00 – 16.30
  • chceme si zaznamenávať dochádzku cez terminál a karty/čipy
  • máme pružnú pracovnú dobu
  • máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ plný úväzok
  • máme rovnomerný turnus: pondelok-piatok/ skrátený úväzok (vzor v základných nastaveniach - 60%)
  • máme dohodárov
  • potrebujeme automatické výpočty štandardných zákonných príplatkov
  • chceme si sledovať zostatky dovoleniek
  • chceme si sledovať čerpanie lekár zamestnanec/ lekár doprovod, ročné nulovanie
  • využívame nadčasy, náhradné voľná a chceme ich sledovať
  • chceme sledovať nadpracovanie

Ak Vám stanovené špecifikácie vyhovujú a rozhodli ste sa pre samonastavenie Vašej dochádzky, pripravili sme pre Vás:

  1. Podrobný NÁVOD nastavenia dochádzky, ktorý nájdete na: Podpora/Humanet HELP/Spracovanie dochádzky.
  2. Samotnú prácu s dochádzkou Vám uľahčia pripravené VIDEONÁVODY.
  3. Vyskúšajte bezplatnú DEMO verziu na 30 dní s fiktívnymi dátami.

Súvisiace s dochádzkou ...